Thursday, December 4, 2008

murzyny w akcji nago




. Czesto spogladalem na jej cudowne piersi, ktore bardzo mnie kusily. lizanie cipek lezby. . Gdzy przestala, zaczalem wkladac jej w cipeczke, byla duza walilem ja coraz szybciej, a mysl, ze nareszcie dupcze moja polonistke, doprowadzala mnie do szalu, glosno wrzeszczala, i powtarzala, zebym to robil mocniej i glebiej, wtedy zaczalem naprawde mocno i szybko ja walic, po kilku zmianach pozycji i minutach sexu, wylaly sie z jej cipki litry sokow, ja tez juz dluzej nie wytrzymalem i spuscilem sie jej na piersi, po kilku minutach przerwy, zaczalem ja jechac w dupe, robilem to mocno i szybko, tak, ze az sie dusila z krzyku, wystrzelilem jej w dupe, juz ja tylko pocalowalem i musielismy sie ubierac bo niedlugo mial zadzwonic dzwonek. lizanie cipek lezby. . Powiedzialem, ze od dawna tego pragne, wiec ona zamknela drzwi na klucz, i powiedziala, ze teraz moge robic z nia co tylko zeczce. lody za free. . Jutro znow sie spotykamy. osiemnastolatki amatorki. . Na jednej z lekcji ona siedziala w bibliotece, postanowilem do niej pujsc i pogadac. przystojni faceci w polsce. darmowy seks filmy, sex chlopcy nadzy gey gej, ertyczne gry on line, bi sex zdiecia, striptis 15 latki film

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home